Jak szybko zwiększyć masę mięśniową?

Kiedy Panie poszukują skutecznych rozwiązań na odchudzanie, Panowie chętnie podejmują trudy budowy masy mięśniowej. Te dwa różne od siebie zachowania to wynik wzorców atrakcyjności.

Umięśniona, postawna sylwetka to marzenie wielu mężczyzn. Niestety, nadal niewiele osób potrafi urzeczywistnić marzenia. Zwykle – cel pozostaje niezrealizowany. Co zrobić, by to zmienić? Jak szybko zwiększyć masę mięśniową?

Odpowiedź na powyższe słowa kryje się w czterech krokach, które pokrótce pragniemy Państwu przedstawić. Zapraszamy do lektury.

Krok pierwszy: MOTYWACJA
Twoja motywacja jest na wysokim poziomie? Nie oznacza to, że powinieneś pomijać ten krok. Wszak, na samym początku każdy ma ogromną chęć do działania. Z czasem jednak, gdy widzimy, że efekty nie są tak spektakularne jak oczekiwaliśmy, motywacja maleje. Ci, którzy nie zadbali o nią zawczasu – po prostu rezygnują.

Aby zadbać o motywację – ustal szczegółowy cel i założenia. Poinformuj swoich znajomych i bliskich, nagradzaj siebie za wytrwałość i nigdy się nie poddawaj. Wszak, nawet najdłuższa podróż zaczyna się od małego kroku.

Krok drugi: DIETA
Zmiana nawyków żywieniowych to proces, który jest absolutnie koniecznym jeśli chcemy zwiększyć masę mięśniową. Zadbaj o to, by jadłospis był nie tylko bardziej obfity. Dieta powinna być również zdrowa i pełnowartościowa, a jej bilans musi odpowiadać generowanemu zapotrzebowaniu.

Krok trzeci: TRENING
Proces rozbudowy włókien mięśniowych rozpoczyna się na siłowni. Najlepszym rozwiązaniem są treningi ogólnorozwojowe, które bazują na ćwiczeniach na wolnym obciążeniu (tzw. ćwiczenia bazowe). Trening należy uskuteczniać 3-4 razy w tygodniu, przy objętości równej 6-8 ćwiczeń i intensywności na poziomie około 70% tętna maksymalnego.

Krok czwarty: SUPLEMENTACJA
Stosowanie wspomagaczy takich jak: kreatyna, aminokwasy, l-karnityna, gainery, białko czy boostery energetyczne może przyśpieszyć wzrost masy mięśniowej. Musisz mieć jednak na uwadze, że środki tego typu stanowią dodatek, a nie podstawę procesów budowania masy mięśniowej.

 

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*